Češi naprosto šílí! KFC stahuje z jídelního lístku položky a ne každý je z toho nadšený


KFC
Foto: kfc.com

Fanoušci KFC jsou rozrušeni změnami, které tento podnik rychlého občerstvení s kuřecím masem provádí, aby zvýšil své zisky. Restaurace řetězce rychlého občerstvení odstraní oblíbené položky z jídelního lístku, jako je kuře s popcornem a křidélka, spolu s dalšími položkami, včetně omáčky Nashville Hot, jahodové limonády a čokoládových sušenek. Ačkoli se v restauraci KFC ve vašem okolí změní mnoho věcí, zejména pokud jde o nabídku v jídelním lístku, původní recept KFC Colonela Sanderse s jedenácti bylinkami a kořením zůstane zachován.

Společnost KFC je vlastněna společností YUM! Brands.

Společnost oznámila, že již brzy dojde ke „zjednodušení jídelníčku“, protože řetězec restaurací chce zvýšit efektivitu svých zaměstnanců a usnadnit zákazníkům objednávání tím, že sníží počet možností, které mají k dispozici.

Foto: kfc.com

Jedním z dalších důvodů, proč KFC zeštíhluje své menu, je snaha umožnit restauraci rychlého občerstvení zaměřit se na inovativní řešení, která by mohla být atraktivní pro americký spotřebitelský trh.

„Jde o to, abychom pokaždé dokonale dodali naše nejoblíbenější produkty a uvolnili místo pro nové výrobky.“ Ředitelka společnosti KFC v USA Brittany Wilsonová řekla společnosti Yahoo Finance.

Jídelní lístek v místní restauraci KFC se v příštím měsíci pravděpodobně změní. Společnost se snaží zbavit oblíbených položek v jídelním lístku, aby „uvolnila místo pro velkou jarní inovaci, kterou KFC chystá“.

Položky, které byly vybrány k vyřazení z jídelníčku, byly vybrány z různých důvodů, včetně toho, že „nebyly dostupné v celostátním měřítku, nebo že [nebyly] nutně rostoucí v celostátním prodejním mixu,“ řekl Wilson.

Některým majitelům franšíz se změny v jídelníčku zjevně osvědčily. Jeden z nich, Justin Stewart, majitel franšízy KFC a provozní ředitel společnosti Stewart Restaurant Group, uvedl, že jeho zaměstnanci již vidí výhody. Podařilo se jim zkrátit dobu, kterou zaměstnanci potřebují k zabalení objednávek, a také zlepšit poměry v drive-thru.

„Díky menšímu počtu položek na balicí lince mohli členové našeho týmu rychleji balit objednávky. Díky tomu jsme zkrátili dobu vyřizování objednávek v drive-through o 11 sekund.“

Z údajů studie Drive-Thru 2022 společnosti Intouch Insight vyplynulo, že průměrný zákazník KFC čeká na svou objednávku přibližně 63,6 sekundy. Celková doba obsluhy byla dlouhá zhruba čtyři minuty, tedy 239,02 sekundy. Přitom ve frontě stály obvykle dva vozy.

Stewart tvrdí, že zjednodušením nabídky se zlepšila i přesnost objednávek.

„Odstraněním méně oblíbených položek z jídelního lístku jsme zlepšili přesnost objednávek a celkovou dostupnost produktů a vytvořili jsme prostor v zadní části podniku. Snížili jsme také naše kontrolovatelné náklady díky menšímu množství odpadu, menšímu množství příprav a kratšímu času na úklid.“

Stewart tvrdí, že jeho zákazníci mají se změnou jídelního lístku „pozitivní“ zkušenosti, protože se v novém jídelním lístku „rychleji a snadněji orientují“.

Co si myslíte o změnách v jídelníčku KFC?

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*