Je to oficiální, film Barbie Nation Grety Gerwig se stal nejvýdělečnějším filmem všech dob, který režírovala žena.
Deadline uvedl, že Barbie film o víkendu pravděpodobně dosáhne miliardové hranice.
Těsně před dosažením tohoto neuvěřitelného milníku však dosáhl dalšího rekordu.
Barbie právě dosáhla v celosvětových pokladnách 823,9 milionu dolarů, čímž se dostala před film Wonder Woman z roku 2017, který utržil 822,9 milionu dolarů a stal se tak vůbec největším ženským sólovým filmem.
Barbie je také držitelem mnoha dalších rekordů, včetně největšího kasovního premiérového víkendu roku, kdy si film přišel na 155 milionů dolarů, přestože jeho rozpočet činil 145 milionů dolarů.
Zaznamenal také největší premiéru pro film o hračce, největší premiéru pro Margot Robbie a Ryana Goslinga a největší premiérový víkend pro film, který není pokračováním, remakem nebo superhrdinským filmem.
„Jednou z opravdu vzrušujících věcí na Barbie je, že je to velký, růžový, ženský film, který dosahuje obrovských čísel,“ řekla Kylie Eatonová, spolupředsedkyně Aliance ženských ředitelů, podle deníku Wall Street Journal.
Michael O’Leary, prezident a generální ředitel Národní asociace majitelů kin, uvedl, že se znovu probudil zájem veřejnosti o návštěvu kina, protože počet diváků stoupl stejně jako před pandemií.
Dodal, že lidé se nyní těší na to, že „budou sedět v divadle s prvotřídními projekčními a zvukovými systémy a zažijí pohlcující zážitek spolu s dalšími lidmi“, jak uvádí CNN.
Dodal: „V jádru chtějí spotřebitelé vidět zajímavý příběh, chtějí se bavit.
„Pokud příběhy v lidech vzbudí ohlas… řeknou o nich dalším lidem.“
Mnozí přičítají úspěch filmu jeho marketingové strategii.
Předpokládám, že jsme všichni viděli ty žhavě růžové filtry Barbie, které se objevily na našich sociálních sítích.
Josh Goldstine, prezident celosvětového marketingu společnosti Warner Bros, hovořil s deníkem The Guardian o vzniku Barbie mánie a o tom, jak chtěli zvrátit očekávání diváků.
„Trailer jsme promítali před 3D sci-fi filmem Avatar. Nechtěli jsme se ukázat jako sladký holčičí film o Barbie . Chtěli jsme se ukázat jako odvážná událost, která přinese šok a údiv. Chtěli jsme být věrní tomu, jak si Greta film představovala,“ řekl.
Dodal, že část fascinace filmu se týká i kultury.
„Všichni začali nosit růžovou. Přišly všechny značky zvenčí a chtěly s námi spolupracovat. Ale nebylo to proto, že jsme utratili mnohem víc než za normální film,“ pokračoval.
Přidejte odpověď